Ми живемо в столітті інформаційних технологій, що безперервно розвиваються. Рідкісна сучасна ділова людина нехтує представництвом свого бізнесу в мережі. Створення сайту компанії або інтернет-магазину, залежно від сфери вашої діяльності, здатне вирішити низку завдань, стратегічно важливих для просування послуг, реалізації товарів та успішного розширення бізнесу.

Конкретизуємо деякі з них:

– Формування та підтримка статусу компанії. Обов’язковою складовою візитної картки фірми, що поважає себе, крім інших реквізитів, є адреса сайту. За допомогою цього віртуального офісу потенційні клієнти можуть ознайомитися з діяльністю вашої компанії, її становищем на ринку. Не зайвим буде тут уточнити, що в солідної фірми апріорі не може бути неохайного й безграмотного сайту. А відсутність сайту і зовсім відлякає ділових партнерів, оскільки сучасне ведення бізнесу без використання можливостей Інтернету виглядає щонайменше непрофесійно.

– Інформування. Обізнаний, значить, озброєний. Що більше інформації про вашу компанію почерпне клієнт на сайті, то успішніше реалізовуватимуться ваші бізнес-інтереси. Інформація багатьох компаній систематично змінюється, коливаються ціни, з’являються нові послуги. Усі зміни оперативно відображаються на сайті, що сприяє суттєвому спрощенню та здешевленню роботи з клієнтською базою.

– Реклама. Цей пункт можна було б зовсім опустити, настільки він очевидний. Порівняно з іншими видами реклами, інтернет-реклама в усьому її видовому розмаїтті допомагає залучити в орбіту інтересів вашої компанії величезну аудиторію, гарантуючи максимальну віддачу.

– І головне. Комерція. Інтернет – величезний торговельний майданчик, що вміщує сотні й тисячі потенційних покупців. Наявність розумного сайту і його грамотне просування сприятиме успішній реалізації цього потенціалу на користь вашої компанії, а також допоможе впевнено обходити ваших інтернет-конкурентів. Щоб заробляти в інтернеті, не обов’язково бути акулою бізнесу, достатньо мати професійно розроблений інтернет-магазин.

Переваги інтернет-магазину:

  • Широта асортименту не обмежена розмірами торгового залу та обладнання.
  • Низькі ціни. Інтернет-магазин економить на оренді торгових і складських приміщень (можна зберігати продукцію на складах постачальників і дистриб’юторів), заробітній платі персоналу, тому ціна товару вигідно конкурує з магазинною, а бюджет власника не тріщить по швах.
  • Зручність здійснення покупки. Уже багато хто подолав бар’єр недовіри до інтернет-магазинів і оцінив швидкість і комфорт віртуального шопінгу. А різноманітні служби доставки ще більше спростили цей процес. Зрозуміло, напрацювання клієнтської бази вимагає певного часу.
  • Автоматизація торгівлі. Виписка рахунків, оформлення документів, внесення інформації до бази даних автоматизовані, що істотно скорочує персонал магазину (а, відповідно, і ваші інвестиції в його утримання).