Як отримати коротке посилання, сервіси для роботи з URL-адресами Під час просування сайту, так чи інакше, доводиться працювати з посиланнями. Фахівці сфери інтернет-маркетингу прекрасно розуміють, наскільки важливо іноді вкоротити URL-адресу, тим паче, якщо йдеться про довгі посилання, що складаються з 200-300 символів.

Безумовно, з компактними посиланнями набагато зручніше працювати, а в деяких випадках, наприклад, під час публікації рекламного посту в соціальних мережах, видозмінений і значно укорочений URL – це єдина можливість залучити цільову аудиторію.

Існує чимало сервісів для скорочення посилань. І кожен із них має свої переваги та недоліки. У статті розглянемо 5 сайтів, за допомогою яких можна робити URL-адреси більш компактними.

Google URL Shortener

Почнемо з найвідомішого та найчастіше використовуваного сервісу від всесвітньовідомого пошуковика Google, який називається Goo.gl. Одразу уточнимо, що близько половини “юзерів” користуються саме цим сервісом, тому розглянемо його основні переваги:

  • Реєстрація на сайті не потрібна, але якщо ви хочете зберігати статистику скорочених URL в історії акаунта, потрібно відкрити поштову скриньку в системі.
  • Щоб скоротити посилання, достатньо трьох кліків: вставити адресу у відповідну графу, ввести капчу і натиснути на кнопку “SHORTEN URL”.
  • Також на Goo.gl користувач може переглядати статистику переходів за посиланням, що є чудовим інструментом для будь-якого СЕО-фахівця.
  • Є можливість подивитися ресурси, де робочий URL згадувався.
  • Доступна географічна карта країн, де посилання користується популярністю.
  • Навіть можна подивитися платформи і браузери, де використовувалася скорочений URL.

Сервіс Goo.gl дуже простий у використанні, а посилання, скорочені за його допомогою, не блокуються в соціальних мережах, і добре сприймаються пошуковими роботами під час індексації сайтів-донорів.

Ow.ly

Сайт Ow.ly є розробкою програмістів з компанії HootSuite, що надає послуги з відкладеної публікації рекламних постів у соціальних мережах. Щоб почати працювати з сервісом для скорочення посилань Ow.ly, необхідно зареєструватися на Hootsuite.com. У результаті користувач отримує досить широкий набір можливостей:

  • Стандартна робота зі скорочення посилань.
  • Розгорнута статистика URL-адрес.
  • Можливість присвоювати унікальне ім’я посиланню.
  • Підключити кілька груп у соцмедіа для налаштування відкладеної публікації рекламних постів.

Також сервіс пропонує на вибір три тарифи:

  1. Безкоштовний пакет послуг “Free”. Набір функцій і можливостей мінімальний.
  2. Пакет “Pro” для підприємців. Є пробний період для ознайомлення клієнта з можливостями сервісу.
  3. Пакет “Business” для компаній.

Сервіс буде корисним для тих, хто активно працює з соціальними мережами, а таких компаній стає дедалі більше з огляду на те, що соцмедіа сьогодні відіграють важливу роль у просуванні будь-якого сайту, продукту або послуги.