Коли оптимізатори тільки починають свою роботу, їхнього досвіду і знань не завжди достатньо для якісного складання семантичного ядра. Це стосується і власників веб-ресурсів, які захотіли самостійно провести оптимізацію. Починають вони зі складання списку можливих запитів. І на цьому робота, як правило, знижує свої оберти.
Для вирішення такої проблеми було створено сервіс під назвою Яндекс Вордстат. Його можливості дадуть змогу максимально розширити список запитів для пошуку веб-ресурсів.

Особливості роботи з Яндекс Вордстат

Перше, що необхідно зробити, це провести установку “Yandex Wordstat Assistant”. Завантажити це розширення можна тут – wordstat.yandex.ru. Саме в ньому будуть відображені статистичні показники.
Потім необхідно виконати перевірку вами придуманих запитів. Яндекс Вордстат допоможе дізнатися кількість показів. Можна копіювати і вставляти кожен із запитів у пошуковий рядок. Щоб показані дані були достовірними, слід правильно оформляти т.зв. словоформу. Вона має бути написана в лапках, і перед кожним її словом необхідно ставити знак оклику. Наприклад: “!купити !шини”, або так “!планшети !купити”.

Робота пошуковика запускається після видалення лапок з рядка, де вписана словоформа. Тоді перед вами відкриється можливість побачити додаткові запити і число їхніх показів.
Після цього можна приступати до роботи з “Yandex Wordstat Assistant”, який був встановлений заздалегідь на ПК. Щоб скористатися його функціоналом, не потрібно особливих навичок. Прочитавши результат, варто відзначити його, якщо, звичайно, він підходить під тематику веб-ресурсу. Ключ автоматично відобразиться у віконці розширення

Вибір ключових словоформ за допомогою Яндекс Вордстат

Слід уважно читати видані запити, оскільки можуть відобразитися ключі, які не підійдуть для оформлення сайту або будуть там зайвими. Вибираючи такі запити, не вдасться домогтися бажаного результату. Людина, яка щось шукає, побачить, що сайт може надати таку інформацію, зайде, але по суті нічого корисного для себе там не знайде. Це посприяє виникненню не цільового трафіку. Збільшить кількість “відмов”.
Запити, створені в Yandex Wordstat, допомагають захистити від вищевикладеної проблеми. Для того щоб відображалися тільки ті варіанти, які необхідні, слід використовувати знак “-” (оператор мінус). Поставивши його перед непотрібним словом, відбувається автоматична фільтрація показів. Наприклад, “дощова осінь – пісня”, всі запити зі словом “пісня” не відобразяться в результатах.
За допомогою статистики слів у Яндекс Вордстат можна зробити якісний список запитів, які далі можна використовувати в Excel. Для цього необхідно ставити плюс навпроти потрібного ключа і копіювати відсортовані дані.

Особливості функції “пошук запиту”

Обираючи додаткові ключові фрази, слід уважно дивитися на колонку, яка знаходиться по сусідству. Там можна знайти запити, які вводяться користувачами для пошуку. Можна часом дуже здивуватися, як люди витончено формують словосполучення для введення в пошук. Ну і звісно, взявши до уваги, успішно використовувати для свого ресурсу.

Перш ніж додати ключі, потрібно перечитати їх хоча б кілька разів. Це дасть змогу видалити найбільш невідповідні.

Це допоможе збільшити семантичне ядро якісними пошуковими запитами ключами. Яндекс Вордстат – це один з інструментів, який успішно допоможе впоратися з цим завданням. Звичайно, в інтернеті їх можна знайти безліч, але цей найпростіший і найефективніший, а головне абсолютно безкоштовний.