Оптимізація зображення для SEO

У процесі оптимізації для веб-ресурсу, багатьма оптимізаторами не береться до уваги питання зміни та знову ж таки, оптимізації зображень на сторінках, що публікуються, які відіграють не останню роль у SEO-просуванні сайту. Приділяючи цьому фактору достатню увагу, шанс збільшити кількість відвідувань ресурсу значно зросте. Вибираючи необхідну картинку в розділі пошуковика (“зображення”), користувач автоматично перейде на сайт.
Оптимізація зображень не викличе особливих труднощів. Хоча багато хто вважає, що це досить складний і кропіткий процес. Просто важливо знати, які показники мають бути враховані під час підготовки картинки, щоб пошуковик ранжирував їх вище за конкурентів.

Унікальність зображення для SEO

Однією з найважливіших характеристик SEO – оптимізованого зображення є його унікальність. Це означає, що ваш сайт має бути єдиним, де ця картинка опублікована. Щоб домогтися досконалого показника, краще зробити фото самому або звернутися до професіоналів. Це дасть 100% показник якісного, унікального контенту (зображення).
Але є й інші, менш витратні способи. Вони пов’язані з оптимізацією самих зображень, які взяті з інших сайтів. Для досягнення унікальності таким способом необхідно:

1. Знайти найбільш підходящу під тематику картинку. Зробити це краще на іноземних сайтах.
2. За допомогою спеціалізованого сервісу перевірити її на унікальність (наприклад, сервісом TinEye).
3 Використовуючи графічні редактори, підвищити відсоток унікальності. Можна використовувати фільтри, маркери, повороти, обрізання, стиснення і багато інших функцій. Головне досягти хорошого результату – максимальної зміни вихідного файлу.
4. Перевірити на тому ж сервісі вже оброблений файл. І подивитися, наскільки змінився показник. Якщо унікальність 100 %, картинка оптимізована і годиться для завантаження на сторінку.

Вибір імені для SEO-картинки

Як правильно назвати графічний файл, знають не всі. Для імені слід вводити латинські літери, розділяючи їх дефісом.
Називатися має зображення точно так само, як і сторінка, на якій воно розміщене. Додати до нього лише потрібно слова на кшталт: “фото”, “зображення”, “картинка”. Якщо картинок дуже багато, можна кожну називати по-різному, вибираючи ключові словоформи з тексту. Це важливі рекомендації, здатні підвищити рейтинг зображенню в пошукових системах, не варто ігнорувати жодну з них.

Alt і title зроблять свою справу

Заповнюючи параметри alt і title, потрібно розуміти, що від них залежить наскільки зображення просунеться серед схожих за запитом. Описи потрібно створювати різні, не копіюючи їх. Можна взяти будь-який ключ із тексту, додати до нього слово “фото” (зображення, картинка) і додати.

Зміни розміру зображень

Коли картинка завантажена у високій якості та має великий розмір, це не завжди добре. Адже ці факти вплинуть на час завантаження сторінки, що відкривається.
Тому оптимізуючи зображення, слід подивитися на його розмір. У разі завищених показників – стиснути, але зробити це за допомогою сервісів або спеціальних програм, у яких є функція редагування. Наприклад, у Photoshop навіть є параметр “Зберегти для Web”.

Тематична відповідність

SEO-зображення слід підбирати з урахуванням теми сторінки, на якій воно буде розташоване. Текст навколо нього також повинен за змістом сходитися з його змістом. І в alt мають бути вказані достовірні дані по суті тематики. Якщо виконати всі перераховані вище поради, зображення підніметься за рейтингом у показах і відповідно релевантність сторінки значно зросте.