Якісне просування онлайн-ресурсу передбачає використання різних методів розкрутки, від внутрішньої оптимізації сайту, до масштабних рекламних кампаній у пошукових системах. СЕО-фахівці запевняють, що хорошого результату можна досягти, лише використовуючи комплексний набір наявних сьогодні інструментів маркетингу.

Щомісяця з’являються нові методи просування, але разом з ними також використовуються старі, добре перевірені способи залучення трафіку на сайт. Сьогодні email-розсилка сприймається, як пережиток минулого, багато в чому, через те, що в останні кілька років їй зіпсували репутацію активні спамери, розсилаючи вірусні повідомлення, а іноді й небезпечні для комп’ютера файли та програми.

Користувачі, які отримують листи з позначкою “розсилка”, ставляться до них, швидше, з недовірою. Незважаючи на ситуацію, що склалася, email-розсилка знову набирає популярність, нехай і повільно. Фахівці сфери інтернет-маркетингу знову починають використовувати електронні листи, як один зі способів збільшити трафік і продажі.

З огляду на минулий досвід, правила складання email-розсилок трохи змінилися. У цій статті розглянемо кілька принципів і правил правильного складання електронного листа для масової розсилки, з урахуванням сьогоднішніх реалій.

Email-розсилка – перше враження

Вміст листа, звісно, відіграє важливу роль, але якщо одержувач навіть не відкриє його, то сенс і якість викладеної інформації всередині втрачає будь-який сенс. Отже, перш за все, необхідно зосередитися на графах: “від кого” і “назва листа”.

  • “Від кого”. Одержувач скоріше відкриє той лист, який прийшов від знайомого сервісу або сайту. Якщо розсилка робиться між клієнтами певної компанії, обов’язково вказуйте назву організації, також можна дописати ім’я одного зі співробітників.
  • Загальнотематичні або відверто рекламні фрази не дадуть потрібного результату, користувач просто видалить лист, так і не ознайомившись із вмістом. А як відомо, після трьох видалень листів, які прийшли з однієї адреси, наступні автоматично потраплятимуть у папку “спам”.
  • “Назва листа” або короткий зміст. Проблема в тому, що назва обмежена певною кількістю символів, не більш як 50, що значно ускладнює створення речення, яке чіпляє, щоб одержувач наважився відкрити лист і прочитати вміст.
  • Головне – не можна писати відверто рекламні пропозиції, використовувати великі літери та множинні знаки оклику. Це з великою часткою ймовірності викличе недовіру з боку користувача, що призведе до видалення електронного листа.

Оформлення електронного листа

Згідно з результатами дослідження, проведеного компанією Constant Contact, ще два роки тому, понад 70% користувачів, отримавши електронного листа, видаляють його, якщо його вміст некоректно відображається на мобільному пристрої. Сьогоднішня цифра може бути в рази більшою. Але, крім цього, варто враховувати й інші принципи оформлення email-розсилки

  • Перш за все, необхідно враховувати адаптивність написаного листа. Адже крім текстового повідомлення, нерідко використовується і фото-контент. Фахівці радять дотримуватися роздільної здатності фото у 600 пікселів, а кнопки для переходу на сайт компанії робити не меншими за 35х48 пікселів, щоб одержувач міг натиснути на них пальцем без необхідності збільшення масштабу браузера.
  • Дотримуйтеся одного-двох шрифтів. Не варто використовувати рідкісні шрифти, або робити текст підкресленим, дотримуйтеся стандартних правил написання тексту, якими користується більшість онлайн-майданчиків.

Кольорові параметри. Часто маркетологи, які займаються email-розсилкою, використовують різні кольори для виділення певних фраз або слів. У цьому відношенні існує тільки одне правило – не переборщити, або зовсім відмовитися від виділення частин тексту за допомогою колірних відтінків.

Пропозиція поштою

Розсилкою електронних листів, як правило, користуються для пропозиції якогось товару або послуги. Рідше можна зустріти пропозицію, що пропонує відвідати сайт. Підштовхнути користувача до переходу за посиланням і купівлі товару за допомогою тексту і однієї-двох картинок – складне завдання.

Про правила складання тексту не будемо говорити, це завдання копірайтера. Тільки уточнимо, що занадто рекламні тексти сприймаються досвідченою інтернет-аудиторією негативно. Краще зосередимося на посиланні або кнопці для переходу, адже воно теж має підштовхувати користувача до дії.

Якщо з посиланням більш-менш усе зрозуміло, то кнопка для переходу має створюватися з урахуванням таких критеріїв:

  1. Розмір кнопки не менше 38-42 пікселів.
  2. Колір має підходити під загальний фон листа.
  3. Кнопка має стояти трохи осторонь від основного контенту.
  4. На кнопці має бути невелике і зрозуміле слово.
  5. Не забувайте про мобільні пристрої.

Це основні правила складання ефективної email-розсилки. Звісно, неможливо описати всі тонкощі створення електронного листа, який сприятиме нарощуванню трафіку та збільшенню продажів, але використовуючи вищеописані принципи, ви отримаєте хороший результат.