Семантичне ядро сайту – це збірка запитів, які приводять на Ваш сайт потенційного відвідувача, а той надалі може конвертуватися в цільового відвідувача, які бувають різними під всі типи сайтів.

Наприклад, якщо у Вас блог, тоді Вам потрібні підписники; якщо варезний портал – люди, які завантажуватимуть софт; якщо інтернет-магазин – покупці, ну і так далі.

Список пошукових запитів бажано складати після появи ідеї про розробку майбутнього сайту, адже проєкт має оптимізуватися за наявним планом. Хоча, якщо Ваш сайт (інтернет-магазин) працює певний час і Ви хочете скласти семантичне ядро самостійно, то Ви також можете це зробити, щоправда, Вам доведеться складати його за вже наявними сторінками, які просувають якийсь конкретний запит, а саме його і потрібно буде вносити до складу семантичного ядра.

Семантика, типи пошукових запитів

Зауважте і той факт, що для чинного проєкту краще складати семантичне ядро за сторінками, які перебувають в індексі пошукових систем, тобто їх можна побачити у видачі будь-якої пошукової системи, але краще, щоб вони були проіндексованими павуком від “Google” і “Яндекс”.

Сервіси статистики пошукових запитів

Щоб правильно скласти семантичне ядро сайту, Ви маєте знати, що всі запити поділяються на три пункти за своєю частотністю, це: високочастотні, середньочастотні та низькочастотні, де в кожної частоти є свій діапазон введення в пошуковій системі.

Звісно, для кожної тематики це різні діапазони, адже є такі, що 1000 запитів на місяць – це низькочастотний запит, а є й інші, які 100 разів запитали і віднесли до високочастотників. У “Яндекс” є сервіс, завдяки якому і складається семантичне ядро під рунет – WordStat. Тут Ви зможете визначити частоту введення потрібного Вам запиту саме в “Яндекс”.

Пункт 1: Як скласти семантичне ядро

Давайте будемо створювати семантичне ядро для рунетовського користувача за допомогою статистики від “Яндекс”. Можна вносити дані в “Microsoft Excel”, “Блокнот” або “Notepad”.

Отже, нам потрібні три колонки. У першу записуємо сам запит, а візьмемо ми “SEO оптимізація”. Вводимо його в “WordStat” і тепер бачимо, що цей запит задається пошуковику приблизно 4500 разів, а цю цифру вводимо в другу колонку.

Після того, як Ви зібрали достатню кількість запитів, відсортуйте всі запити за частотою, тобто першими поставте ті, що запитуються понад 5000 разів – це будуть високочастотники; другі – від 1000, до 5000 – середньочастотники; треті – до 1000 – низькочастотники.

Пам’ятайте, що у кожної тематики свій діапазон частот. Ось, тепер у Вас має вийти три розділи запитів, які сортуються за своєю частотою і дві заповнені колонки. Щоб заповнити третю колонку, переходьте до читання другого пункту цієї статті.

Пункт 2: Як очиститися від ” запитів-пустишок”

Буває так, що потрібний Вам запит є високочастотним і вводиться в пошуковику приблизно 7000 разів, але привести він може близько 100 осіб.

Тому, такі запити стали називати пустими. Щоб їх відсіяти пустушки, можна використати сервіс від SEOpult’a або будь-який інший, який має подібну функцію.

Реєструємося, заходимо в сервіс, додаємо який-небудь майданчик (вводите що-небудь, аби ввести). Далі в полі “Ключове слово” введіть той запит, який Ви хочете перевірити і натискаєте на картинку чоловічка. Вводився той самий запит, тобто -SEO оптимізація.

Тепер можна бачити, що запит може привести близько 590 унікальних користувачів на місяць. Таким чином, Ви зможете підрахувати приблизний потік трафіку на Ваш проєкт, але не радимо просуватися через сервіси автоматичної розкрутки.

Краще найміть SEO-фахівця і Ви зможете заощадити 20-30%, а то й усі 50% від тієї суми, яку зажадають подібні сервіси.