Якщо ви вирішили створити сайт і визначилися з його тематикою, то саме час тепер подумати і про його наповнення.

Ось тут і постає питання: – А де ж брати для нього матеріали?

Контент або вміст сайту можуть становити різноманітні матеріали: тексти, графіки, логотипи, малюнки, фотографії, іконки тощо, а також аудіо- та відеоматеріали.

Але більша частина веб-сайтів надає інформацію у вигляді текстів, які пошуковики зберігають у своїй базі. Також можна зустріти, але рідше, сайти, які складаються з мінімуму тексту і їхня більша частина містить не текстовий контент (альбоми, відео та фото блоги).

Оптимальна кількість контенту на сторінці

Іншими словами контент – це основа сайту. Головну роль відіграє, звісно ж, якість інформації, яка на ньому розміщена, а ось зручність і дизайн сайту відіграють другорядну роль. Оптимальний обсяг контенту на одній сторінці має бути близько 2-4 тисяч знаків без пробілів. Якщо більше, то інформація важко читається і сприймається, а коли менше, то таку сторінку вважають не інформативною. Для змісту сайту відіграє важливу роль і семантична розмітка. Що таке контент сайту

Види контенту

Контент зазвичай ділиться на:

  1. Унікальний, тобто інформаційний і справді якісний текст (рерайт, копірайт), який написаний людиною і для людини. Пошуковики дуже “люблять” такий матеріал.
  2. Копіпаст – це скопійований з іншого веб ресурсу текст. Такий матеріал шкодить як сайту-джерелу, так і ресурсу, для якого цей текст копіювався. Копіпаст дозволяється тільки в тому разі, якщо під ним стоятиме посилання на джерело. Підходить такий вид контенту для автонаповнюваних сплогів, сайтів і сателітів.
  3. Скан – це відсканований із книжки або журналу текст. Для створення сателітів підходить ідеально. Але такий текст бажано очистити від скану, оскільки в ньому міститься шлак, який знайдуть пошуковики.
  4. Унікалізований – це текст, який був прогнаний через унікалізатор. Такий тип тексту підійде для створення сплогів або сателітів. Більш якісні унікалізовані тексти не потрапляють під фільтри, а пошуковики їх добре індексують.

Насамкінець хотілося б написати про те, що бажано уникати дублювання контенту на різних сторінках одного веб-ресурсу. Це дуже “не сподобається” пошуковикам. Загалом, намагайтеся наповнювати свої сайти тільки унікальними і по-справжньому якісними та корисними текстами. Сателіти ж цілком достатньо наповнювати унікалізованими.