Крім оптимізації та просування ресурсу в пошуковій видачі існують й інші канали залучення аудиторії на сайт. Така реклама дає змогу залучити відвідувачів на початковому етапі навіть без пошукового розкручування. Крім того, завдяки такій інтернет-рекламі можна значно підвищити відвідуваність ресурсу, який вже так чи інакше розкручений у пошукових системах. Далі про основні методи реклами в мережі, які здатні принести потенційних клієнтів.

Контекстна реклама

Одним із найдієвіших методів є контекстна реклама. Коли ви вводите в пошуковій системі будь-який запит, то вона намагається підібрати для вас оптимальні рекламні оголошення, які будуть показані зверху і збоку результатів пошукової видачі. Реклама сайту в Google, тобто, його поява в певному купленому місці, залежить тільки від оплати (і позитивного балансу на акаунті). Вона абсолютно не залежить від будь-яких параметрів ресурсу в пошукових системах. Таким чином, новонароджений сайт може отримувати непоганий трафік навіть у перші дні свого життя. У пошуковій системі Google прикладом такої системи слугує контекстна реклама AdWords, а в ПС Яндекс – Директ. Мінус цього методу в дорогій собівартості відвідувача порівняно з оптимізацією сайту під пошукові системи.

Банерна реклама

Банер – певний графічний елемент, який за допомогою тексту, картинки або анімації приваблює відвідувачів зі стороннього ресурсу на сайт, що просувається. Існує багато способів, як зацікавити цільових відвідувачів за допомогою банера. Основним завданням цього методу є правильне розміщення банера на сторонньому сайті, де, ймовірно, можна отримати цільовий трафік, а також розробити “правильний” банер, який буде помічений, викличе інтерес або навіть змусить відвідувача перейти на просувний в Інтернеті ресурс. Цей метод є одним із найбільш ефективних. Однак, він вимагає професійного підходу, інакше не зможе дати бажаного результату.

Вірусна реклама

Ці методи дають змогу охопити величезний пласт аудиторії. Суть вірусу в такому: створюється певна модель, яка здатна зацікавити масу користувачів, наприклад, розважаючи їх. Таким чином, один користувач, який побачив цю модель, нібито “заражає” нею всіх своїх друзів, знайомих, розсилаючи посилання на вірус у соціальних мережах та іншими способами. При цьому він робить це абсолютно добровільно просто тому, що вона йому цікава.