Якісні зовнішні посилання для посилального просування залишаються актуальними і донині. Однак, з урахуванням змін у роботі алгоритмів Google, seo-оптимізатори стали більш обережними в доборі “донорів” або майданчиків, на яких готові розмістити посилання на ресурс, що просувається.

Говорячи про якість самих майданчиків, уваги заслуговують сайти, зроблені для людей, з читабельним і якісним контентом. Саме з таких ресурсів, орієнтованих на “живих” відвідувачів, і можна отримати найбільш корисні посилання. Природність посилального профілю – це мета номер один, до якої має прагнути будь-який веб-ресурс.

Далі наводяться ознаки природного гіперпосилання:

Тематичність. Текст посилання перетинається з текстом на сторінці, на якій воно розміщене. Веб-ресурс, з якого ви маєте намір отримати зворотне гіперпосилання, має бути схожий за тематикою і добре адмініструватися. Він посилається тільки на веб-сайти своєї спрямованості і його зовнішні посилання теж із сайтів схожої тематики.

Необхідно додати посилання одночасно з публікацією нового контенту. Гіперпосилання має індексуватися і враховуватися пошуковою системою одночасно з новим матеріалом. Підозрілими можуть виглядати вихідні гіперпосилання, які проставляються через кілька років після існування сторінки. Особливо підозрілими є гіперпосилання, що ведуть на сайти, не пов’язані за тематикою з поточним.

Корисні та цікаві посилання видно користувачеві. Якщо вебмайстер їх закриває або ховає, значить вони не для людей, а скоріше для маніпуляції пошуковою видачею. Пошуковики виявляючи подібне, можуть накласти санкції на сайт. Також під ударом можуть опинитися ті, хто розміщується на цьому майданчику.

Корисні посилання в контентній частині. “Людські” гіперпосилання частіше розміщені в “тілі” статті, ніж у сайдбарі (у бічній колонці) або футері / підвалі (в самому низу сторінки).

Природне гіперпосилання може бути просто адресою сторінки або повторювати деякі слова з title сторінки, на яку воно посилається. Іноді закрите в атрибуті nofollow. Також, це може бути корисна картинка посилання. Досить рідко відвідувачі, рекомендуючи сайт один одному, використовують в анкорі комерційні запити.

Перед тим як розмістити посилання, зверніть увагу, з ким воно буде сусідити. Якщо в статті є гіперпосилання на схожі за тематикою ресурси, в такому разі кожне з посилань буде більш природним. Якщо ж усі гіперпосилання спрямовані на один ресурс, очевидно, що це замовна або куплена стаття, яка не представляє для пошукової системи особливої цінності.

Під час формування посилального профілю веб-сайту важливо дотримуватися цих основних правил. Пам’ятайте, що головна властивість природного посилання – це те, що воно зроблене людиною для людини.